Falcon Digital
Elegant Digital Brand
0   /   100

Επιχειρήσεις και συμβουλές

Start Reading

Συμβουλές για επιχειρήσεις στην ψηφιακή εποχή

10 βασικά στοιχεία για τη δημιουργία και διατήρηση της ταυτότητας της επωνυμίας

 

Δείτε πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι όλες οι αντιλήψεις για εσάς ή την επιχείρησή σας είναι θετικές και εξίσου σημαντικό να  βεβαιωθείτε ότι αυτές οι αντιλήψεις παραμένουν θετικές. Σε έναν κόσμο γεμάτο χιλιάδες επιχειρηματίες και wanna preneurs, η επιτυχία είναι πιο δύσκολη από ποτέ. Αυτό ισχύει για κάθε τύπο επιχείρησης ή προσωπικού εγχειρήματος.

Ανεξάρτητα από το αν διευθύνετε μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ, πουλάτε προϊόντα περιποίησης, κάνετε διάγνωση ιατρικών προβλημάτων ή γράφεται  βιβλία , πρέπει να ξεχωρίζετε από την υπόλοιπη ‘’αγέλη’’.

Και αυτά όλα ξεκινούν με την οικοδόμηση μιας ισχυρής ταυτότητας μάρκας - ένα στοιχείο που περιλαμβάνει όχι μόνο λογότυπα ή γραμμές, αλλά κάθε μορφή επικοινωνίας ή επιχειρηματική στρατηγική. Η αποστολή δεν σταματά εκεί. Μόλις επιτύχετε μια ισχυρή ταυτότητα μάρκας, πρέπει να τη διατηρήσετε. Σκεφτείτε τη μουσική για ένα δευτερόλεπτο - μην προσπαθήσετε να γίνετε μοναδικοί όπως ο Right Said Fred με το "I’m too sexy".

Βάλτε πειθαρχία. Ας συζητήσουμε τους Beatles.

Η ομάδα πέτυχε δουλεύοντας σκληρότερα από τα περισσότερα συγκροτήματα κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960.

Από το 1960 έως το 1962, προτού αποκτήσουν δημοτικότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο ή στις πολιτείες, το συγκρότημα έπαιξε 270 νύχτες στη ραβδωτή πόλη  Αμβούργο, Γερμανία - μερικές από αυτές τις νύχτες για οκτώ ώρες! Αυτή η σκληρή δουλειά απέδωσε, βοηθώντας τους τέσσερις να επιτύχουν μια ταυτότητα μάρκας όπως καμία άλλη. Αλλά μια φορά στην κορυφή των charts, οι Beatles ήταν επίσης αρκετά έξυπνοι για να αλλάξουν με την εποχή.

Οι Beatles πήγαν από ποπ σούπερ σταρ με την κυκλοφορία του ντεμπούτου άλμπουμ "Please Please Me" το 1963, σε ψυχεδελικά σούπερ σταρ με το "Sgt. Pepper’s Lonely Heart Club Band »το 1967. Αυτό δημιουργεί και διατηρεί μια ταυτότητα μάρκας όπως καμία άλλη.

 

Αν και οι Beatles δεν είναι πλέον συγκρότημα, ο ηγέτης του συγκροτήματος Paul McCartney συνεχίζει να αφήνει μια κληρονομιά απελευθερώνοντας όλο και περισσότερη μουσική συνδυάζοντας τις προσπάθειές του με τους σημερινούς ποπ σταρ.

Θυμάστε το "FourFiveSeconds", ένα τραγούδι στο οποίο συνεργάστηκε ο McCartney με τη Rihanna και τον Kanye West το 2015!Μόνο το βίντεο στο YouTube έχει πάνω από 435 εκατομμύρια προβολές…

Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε μια ισχυρή ταυτότητα επωνυμίας μέσω μιας διαδικασίας κοπής cookie. Κάθε επαγγελματικό ή προσωπικό ταξίδι θα πρέπει να εξατομικευτεί.

 

Ωστόσο, απαιτούνται μερικά βασικά στοιχεία, τα οποία παρατίθενται παρακάτω.

 

Ο Τζεφ Μπέζος λέει: «Η επωνυμία είναι αυτό που λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο».

 

Πολλοί έχουν διαφορετικούς ορισμούς για την επωνυμία, την ταυτότητα της επωνυμίας και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.

Αλλά ας κρατήσουμε τα πράγματα απλά:

 

Όταν έχετε δημιουργήσει μια ισχυρή ταυτότητα επωνυμίας, φροντίζει για την επωνυμία και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.

 

Δείτε πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι όλες οι αντιλήψεις για εσάς ή την επιχείρησή σας είναι θετικές και εξίσου σημαντικό βεβαιωθείτε ότι αυτές οι αντιλήψεις παραμένουν θετικές.

 

  1. Βρείτε και εστιάστε στο κοινό που στοχεύετε.

 

Ένα από τα πιο σημαντικά μαθήματα που έμαθα τις τελευταίες δύο δεκαετίες ως συγγραφέας είναι να κατανοήσω πρώτα το προβλεπόμενο κοινό.

Γνωρίστε τα πάθη, τους στόχους τους, τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων - βασικά ό, τι χρειάζεται για να τους μιλήσετε απευθείας με τον πιο άπταιστο τρόπο.

 

Το ίδιο ισχύει και για την οικοδόμηση της ταυτότητας της επωνυμίας σας. Μόλις μάθετε σε ποιον μιλάτε, μπορείτε να προσαρμόσετε τις τακτικές δημιουργίας επωνυμιών σας, ώστε να αντικατοπτρίζουν τις ανάγκες αυτού του κοινού και να έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Και πάλι - σκεφτείτε πότε ξεκίνησαν οι Beatles. Επικεντρώθηκαν στο εφηβικό κοινό και τις ανάγκες των νέων για ειδύλλιο και εξέγερση, για να αναφέρουμε μερικά στοιχεία.

Αυτή η εστίαση βοήθησε τους Beatles να διαμορφώσουν τη μουσική, την εικόνα, τη σκηνική παράσταση και τους επιλεγμένους χώρους για περιοδεία και να έχουν τη μεγαλύτερη επίδραση.

 

Οι επιχειρήσεις και οι προσωπικές επωνυμίες πρέπει να επιτύχουν την ίδια προσπάθεια όταν αναζητούν τους στόχους τους για την ταυτότητα της μάρκας.

Εάν η επιχείρησή σας πουλά προϊόντα υγείας για ζώα, πρέπει πρώτα να γνωρίζετε ποιοι είναι οι πελάτες σας - από τις απογοητεύσεις τους (η γάτα μου δεν καταπίνει χάπια!) Έως ότου σκέφτονται πιο ενεργά για την υγεία των κατοικίδιων τους μέχρι τον τρόπο που αλληλεπιδρούν με άλλα προϊόντα υγείας στην αγορά (η γρήγορη αναζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το καθιστά εύκολο).

Κατ 'αρχάς, βρείτε αυτό το κοινό σας ερευνώντας ανταγωνιστές και ποιες ερωτήσεις τίθενται σε κοινωνικά κανάλια όπως το Quora, το Medium, το Reddit και τα τυπικά καταστήματα όπως το Facebook και το Twitter.

Στη συνέχεια, δημιουργήστε ένα αρχείο προσώπου ζητώντας και περιγράφοντας τα ακόλουθα από το κοινό  σας:

-Ποιοι είναι οι στόχοι τους;

-Ποιες είναι οι απογοητεύσεις τους;

-Τι ωθεί τις αποφάσεις τους να ενεργήσουν;

-Πώς αλληλεπιδρούν με άλλες μάρκες και τις υπηρεσίες / προϊόντα τους;

 

Έχοντας αυτό το πρόσωπο κατά νου, αρχίστε να δημιουργείτε την ταυτότητα της επωνυμίας σας γύρω τους. Ποια μέσα προτιμά το κοινό-στόχος; Βίντεο ή προσωπική αλληλεπίδραση με άλλους χρήστες του προϊόντος / υπηρεσιών;

 

Ή, εάν ένας συγγραφέας, το κοινό του διαβάζει κυρίως τα πραγματικά βιβλία ή απορροφά το βιβλίο μέσα από αυτό που πιστεύουν οι άλλοι για αυτόν τον συγγραφέα;

 

Αυτές οι ερωτήσεις και απαντήσεις μπορούν να διαμορφώσουν τα πάντα, από το σχεδιασμό του ιστότοπού σας έως την κοινωνική σας αλληλεπίδραση έως την προσωπικότητά σας έως το στυλ γραφής σας.

 

Είναι πιο εύκολο να αγοράσετε ένα κοινό  έναντι όλων. Βρείτε τους και προσαρμόστε τη συνομιλία σας για αυτούς.



  1. Δημιουργήστε μια μοναδική πρόταση πώλησης

 

Τι σε κάνει διαφορετικό; Ή όπως λέει ο Seth Godin, τι σε κάνει «αξιοσημείωτο;»

 

Με απλούστερους όρους, η απάντηση είναι η μοναδική σας θέση πώλησης ή USP.

 

Εδώ παρουσιάζεται ένα σημαντικό πρόβλημα κατά την προσπάθεια δημιουργίας ισχυρής ταυτότητας επωνυμίας. Πολλοί άνθρωποι μελετούν αμέσως τις επιχειρήσεις ή τα άτομα που έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και δημοτικότητας, και “εκφοβίζουν” αυτούς τους κορυφαίους παίκτες.

Αντιμετωπίζω αυτούς τους τύπους συχνά όταν βοηθάω τους πελάτες να δημιουργήσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου τους για μια ισχυρή ταυτότητα επωνυμίας.

 

"Εάν λειτουργεί για αυτούς, γιατί δεν μπορεί να λειτουργήσει για μένα;" Η απάντησή μου είναι επειδή οι τιμές σας είναι πιθανώς διαφορετικές και αυτό που λειτουργεί για μια επιχείρηση / άτομο δεν λειτουργεί για την άλλη.

 

Το USP του πρακτορείου μου είναι να βοηθήσει τις εταιρείες να καθορίσουν πρώτα και να βελτιώσουν το USP τους και στη συνέχεια να εκμεταλλευτούν και να ενισχύσουν αυτό το USP μέσω αφήγησης μέσω περιεχομένου φιλικού προς  το SEO.

 

Θεωρώ ότι η δημιουργία ενός γνήσιου USP είναι όπου πολλοί στερούνται την δημιουργικότητα και γίνονται τεμπέλιδες. Θέλουν να επικεντρωθούν στις εγγυήσεις ή τις προηγούμενες παραστάσεις έναντι της δημιουργίας κάτι διαφορετικού που θα τροφοδοτήσει και θα διατηρήσει νέες επιχειρήσεις.

 

Εάν ένας πελάτης κολλήσει, παρέχω κάποιες σημειώσεις cliff σε μια από τις αγαπημένες μου στρατηγικές όλων των εποχών στην επιχείρηση - τη στρατηγική του Μπλε Ωκεανού των Kim και Mauborgne.

 

Μην επιδιώκετε να λάβετε μερίδιο αγοράς από έναν ανταγωνιστή και να ανταγωνιστείτε σε έναν «κόκκινο ωκεανό». Αντίθετα, δημιουργήστε τη δική σας αγορά και δημιουργήστε έναν «γαλάζιο ωκεανό» ευκαιριών.

Αυτή η αρχή πρέπει να επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά καθ 'όλη τη διάρκεια της επιχείρησης ή της προσωπικής περιπέτειας και γίνεται μέρος του ιστού του USP και τελικά της ταυτότητας της επωνυμίας σας.

 

Τι σε κάνει διαφορετικό; Ή τι μπορείτε να κάνετε για να ξεχωρίσετε από τους άλλους;

 

Αφιερώστε πολύ χρόνο σε αυτό και δημιουργήστε τα  απαραίτητα στοιχεία για την εκμετάλλευση της ταυτότητας της επωνυμίας σας.

 

  1. Εκθέστε τις βασικές σας τιμές - Αλλά θυμηθείτε ότι είναι χτισμένες στις αντιλήψεις

 

Όταν σας έρχεται στο μυαλό η  Apple, πώς αντιλαμβάνεστε τις βασικές της αξίες; Τι θα λέγατε για τον Tesla ή τα Starbucks;

Τώρα σκεφτείτε τον Enron. Η εταιρεία Weinstein. Φίλιπ Μόρις

 

Μπορείτε να δείτε τη διαφορά στην αντίληψη των βασικών αξιών μεταξύ αυτών των έξι εταιρειών;

 

Η αρχική ομάδα των τριών συνήθως θεωρείται ότι έχει μια τεχνολογική πρόοδο για το καλό του κόσμου, ενώ η δεύτερη ομάδα θεωρείται ελαττωματική από περιβαλλοντικές τραγωδίες έως σεξουαλική παρενόχληση έως καρκίνο.

Η έκθεση των βασικών αξιών σας είναι ένα άλλο βασικό στοιχείο κατά τη δημιουργία της ταυτότητας της επωνυμίας σας. Για μια προσωπική μάρκα, όπως ένας γκουρού αυτο-ανάπτυξης ή ένας  συγγραφέας μυθοπλασίας, είναι εύκολο να καθοδηγήσετε την αντίληψη των αξιών.

Με βάση κάποιες γρήγορες αντιλήψεις, είναι εύκολο να δούμε ότι ο Tony Robbins είναι έτοιμος να αλλάξει τον κόσμο σε ένα πιο θετικό μέρος. Και ο Έντουαρντ Σνόουντεν ήθελε να αλλάξει την κοσμοθεωρία των πολιτικών και της κυβέρνησης γινοντας πληροφοριοδότης.

 

Για μια επιχείρηση ωστόσο, η καθοδήγηση των αντιλήψεων δεν είναι τόσο εύκολη. Και όσο μεγαλύτερη είναι η οργάνωση  τόσο πιο δύσκολη είναι η διαδικασία.

 

Εάν οι βασικές αξίες ενός υπαλλήλου είναι ανήθικες και εκτός γραμμής και αυτός ο εργαζόμενος κάνει κάτι δραστικό αυτός ή αυτή μπορεί γρήγορα να καταργήσει μια ολόκληρη επιχείρηση.

Όπως ένας USP, η έκθεση των βασικών αξιών σας δεν είναι εύκολη υπόθεση - ειδικά επειδή η επωνυμία σας βασίζεται στις αντιλήψεις.

 

Ακόμα κι αν η βασική αξία της εταιρείας Weinstein ήταν να δημιουργήσει τις πιο μοναδικές ταινίες στον κόσμο για να εμπνεύσει τη χαλάρωση μεταξύ του κοινού της, η σεξουαλική επίθεση του Harvey Weinstein κατέστρεψε ολόκληρη την εταιρεία.

 

Ο απόλυτος λόγος για να επισημάνετε τις βασικές σας αξίες; Αν άλλοι μοιράζονται παρόμοιες τιμές, θα δημιουργήσετε μια βάση θαυμαστών πιο γρήγορα.

 

Όπως λέει ο Howard Schultz, "Αν οι άνθρωποι πιστεύουν ότι μοιράζονται αξίες με μια εταιρεία, θα παραμείνουν πιστοί στο brand."

 

  1. Μοναδική προσωπικότητα

 

Όταν έχετε εργαστεί για τη δημιουργία του USP σας και το συνδυάζεται με τις βασικές σας αξίες τότε η προσωπικότητά σας εμφανίζεται.

 

Η προσωπικότητά σας βασίζεται στο πάθος; Είστε προχωρημένοι στην αναζήτηση της απλοποίησης της επίπονης εργασίας; Ή επισημαίνεται η επωνυμία σας εκθέτοντας την κοινωνική συζήτηση γύρω από ένα συγκεκριμένο θέμα;

 

Είτε σας αρέσει είτε όχι η προσωπικότητά σας είναι μέρος της ταυτότητας της επωνυμίας σας. Θυμηθείτε το αυτό όταν χτίζετε τη δική σας. Για προσωπικές επιχειρήσεις, η ενσωμάτωση της προσωπικότητάς σας είναι απλούστερη επειδή υπάρχει μια φωνή.

Όμως, όπως και οι αξίες που εξηγούνται στο παραπάνω σημείο, όταν  σε μια επιχείρηση εμπλέκονται πολλοί άνθρωποι & βοηθούν στη δημιουργία αυτής της εικόνας της επωνυμίας έχει ως αποτέλεσμα να συνδυάζονται πολλές προσωπικότητες. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια ταυτότητα επωνυμίας που μπορεί να εμφανίζεται διπολική αν δεν μελετηθεί σωστά.

 

Βεβαιωθείτε ότι όλοι οι συμμετέχοντες στην εταιρεία κατανοούν την προσωπικότητα που πρέπει να παρουσιάζεται με τον ίδιο τρόπο σε όλη την εταιρεία, από τους πωλητές έως το τμήμα μάρκετινγκ έως τις αλληλεπιδράσεις του CEO με το κοινό.

 

  1. Συνοχή σε κάθε κανάλι

 

Όταν δημιουργείται και χτίζετε την ταυτότητα της επωνυμίας σας φροντίστε να διατηρήσετε τα μηνύματα και τη φωνή σας συνεπή σε κάθε κανάλι επικοινωνίας.

 

Τα κανάλια κοινωνικών μέσων είναι προφανή, αλλά μην ξεχνάτε τα ιστολόγιά σας, τα ιστολόγια επισκεπτών, τα αντίγραφα ιστότοπων, τις προσπάθειες δημοσίων σχέσεων, τα ενημερωτικά δελτία, τις απαντήσεις μέσω email, το διαφημιστικό αντίγραφο επί πληρωμή ή τις συνομιλίες με όλους με τους οποίους έρχεστε σε επαφή.

 

Θυμηθείτε, επίσης, ότι η συνέπεια σε κάθε κανάλι είναι ζωτικής σημασίας όχι μόνο κατά τη δημιουργία αλλά και ταυτόχρονα διατηρώντας την ταυτότητά σας.

 

  1. No Me, Me, Me Talk. Να είστε γνήσιοι και να προσθέτετε ατελείωτη αξία

 

Αυτό είναι ένα από τα πιο ενοχλητικά υποπροϊόντα πολλών ανθρώπων όταν αρχίζουν να χτίζουν την επωνυμία τους - ειδικά εκείνοι που το χτύπησαν γρήγορα. Το ονομάζω «εγώ, εγώ, εγώ».

Όταν βλέπετε κανάλια επικοινωνίας μιας επιχείρησης ή ενός ατόμου που εκμεταλλεύεται μόνο όσα έχουν επιτύχει ή αυτά που προσφέρουν, χάνει κάθε εστίαση στον αναγνώστη. Αυτά δεν προσφέρουν αξία στους υποψήφιους θαυμαστές της μάρκας και αραιώνει οποιαδήποτε αξία προτίθεται να προσφέρει η επωνυμία.

 

Οι μικρότερες επιχειρήσεις είναι διαβόητες για αυτό επειδή συνήθως βλέπουν τον μεγαλύτερο αντιληπτό ανταγωνιστή τους και μιμούνται τι κάνει αυτός ο ανταγωνιστής.

Τα προηγούμενα επιτεύγματα αποτελούν ουσιαστικό στοιχείο για την οικοδόμηση μιας ισχυρής ταυτότητας επωνυμίας, αλλά δεν πρέπει να είναι το επίκεντρο. Όταν μια επωνυμία καυχιέται για τα επιτεύγματά της, είναι ένα σημάδι ότι έχουν κολλήσει στο παρελθόν.

 

Οι μάρκες που θα συγκεντρώσουν τη μεγαλύτερη δυνατή ταυτότητα μάρκας είναι αυτές που προσφέρουν καινοτόμες υπηρεσίες / προϊόντα και επικοινωνούν με έμφαση στο μέλλον κατά το παρελθόν.

 

  1. Εστιάστε στα θετικά

 

Ο Zig Ziglar λέει: «Η θετική σκέψη θα σας αφήσει να κάνετε τα πάντα καλύτερα από ό, τι η αρνητική σκέψη».

 

Η ίδια ιδέα ισχύει για την εστίαση στα θετικά έναντι των αρνητικών στον κλάδο σας. Οι άνθρωποι προσελκύουν φυσικά αισιόδοξους στοχαστές - ειδικά εκείνους που έχουν αποδείξει ότι είναι γνήσιοι έναντι των ομιλητών «εγώ, εγώ, εγώ».

Εάν η επωνυμία σας - προσωπική ή επαγγελματική - ζει μέσα από μια περίοδο υπέρβασης στον αντίστοιχο κλάδο σας, μην εστιάσετε στα αρνητικά. Αντίθετα, εστιάστε στα θετικά. Δείξτε την επιμονή σας για τη μελλοντική σκέψη και φυσικά θα προσελκύσετε ένα ακόλουθο.

 

Αφήστε την αρνητική κριτική στους συγγραφείς ειδήσεων. Επικεντρωθείτε στο θετικό μέλλον καθώς ο Warren Buffett επικεντρώνεται στις μετοχές του - παραμένει αισιόδοξος αγοράζοντας με ενθουσιασμό κατά τη διάρκεια της χαμηλής αγοράς και συνεχίζει να κερδίζει.

 

  1. Κάντε υποσχέσεις και τηρήστε της

 

Όσοι έχουν την πιο ισχυρή ταυτότητα μάρκας κάνουν συνεχώς υποσχέσεις και τηρούν αυτές.

 

Από ανθρώπους όπως ο Steve Jobs που βρισκόταν έξω για να αλλάξει τον κόσμο των προσωπικών υπολογιστών μέχτι τα Starbucks για τη βελτίωση της εκπαίδευσης προσφέροντας σχολείο σε εργαζομένους μερικής απασχόλησης, αυτές οι γνωστές μάρκες κάνουν υποσχέσεις και κολλάνε μαζί τους.

 

Μάθετε από αυτά . Εάν μπορείτε να τηρήσετε μια υπόσχεση, οι χρήστες θα συσχετίσουν την επωνυμία σας με αυθεντικότητα. Και η αυθεντικότητα βελτιστοποιεί την πίστη, μετατρέποντας τους πελάτες / πελάτες / ασθενείς / αναγνώστες σε θαυμαστές.

 

  1. Επεκτείνετε την επωνυμία σας με κάθε ευκαιρία

 

Η ταυτότητα της επωνυμίας σας δημιουργείται ως επί το πλείστον μέσω των επικοινωνιών σας, από την κοινωνική παρουσία σας έως τα λογότυπα έως τα χρώματα του ιστότοπου έως τον τρόπο με τον οποίο μιλάτε στα μέσα ενημέρωσης.

 

Υπάρχουν όμως και άλλες ευκαιρίες για την επέκταση της επωνυμίας σας. Μερικά που έχω δει και μιμήθηκα ήταν:

-Υπογραφές μέσω email που επισημαίνουν την πιο πολύτιμη δουλειά σας στο blog.

-Επαγγελματικές κάρτες που είναι ελαφρώς διαφορετικές στο σχεδιασμό και διαθέτουν ένα χαρακτηριστικό.

-Ακόμη και διαφάνειες που διαφέρουν από την πλειοψηφία κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης.

Σκεφτείτε κάθε τομέα όπου εκπροσωπείτε και επεκτείνετε την επωνυμία σας σε αυτήν την περιοχή.

 

  1. Μην ξεχάσετε να εξελιχθείτε

 

Μην μένετε στάσιμοι. Καθώς ο κόσμος αλλάζει, οι ισχυρότερες μάρκες αλλάζουν μαζί του.

Ορισμένα brand, όπως η Apple και η Tesla, εξελίσσονται λόγω των ραγδαίων τεχνολογικών αλλαγών. Αλλά και πάλι, κάνουν μια υποκείμενη υπόσχεση προσαρμογής και παράδοσης των καλύτερων προϊόντων χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Άλλοι, όπως οι Beatles, εξελίχθηκαν με τις αλλαγές της δημοφιλούς μουσικής, από την πρώιμη εφηβική ποπ έως την ψυχεδελική στα τέλη της δεκαετίας του 1960.

Ανεξάρτητα από το πώς άλλαξαν μερικές από τις πιο γνωστές μάρκες στον κόσμο, ένα πράγμα παρέμεινε συνήθως - οι βασικές αξίες αυτών των επωνυμιών. Αυτά είναι συνήθως βαθιά ριζωμένα και αυθεντικά, και όταν μετακινούνται οι άνθρωποι χάνουν το ενδιαφέρον τους.

 

Συμπερασματικές σκέψεις

 

Όταν οι άνθρωποι έχουν πολλές επιλογές, φυσικά βελτιώνουν τις ανάγκες τους και γίνονται εξαιρετικά επιλεκτικοί.

 

Αυτό ισχύει αν επιλέγουν ένα βιβλίο αυτο-ανάπτυξης ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλα σε ένα γεμάτο ράφι ή τα πολλαπλά διαθέσιμα ποτά καφέ και οποιαδήποτε καφετέρια σε όλο τον κόσμο.

 

Ο στόχος είναι να δημιουργήσετε μια ταυτότητα επιχείρησης ή προσωπικής επωνυμίας τόσο ισχυρή ώστε να είστε η μόνη επιλογή. Αυτό απαιτεί χρόνο, υπομονή και Μεγαλη πειθαρχία.

Λάβετε αυτό υπόψη και πάρτε μερικά μαθήματα από τις παραπάνω τακτικές. Δούλεψαν για μερικές από τις κορυφαίες μάρκες και προσωπικότητες του κόσμου και δεν υπάρχει λόγος να μην λειτουργούν για εσάς.

 

Χρησιμοποιήστε τα, εξατομικεύστε τα για τα καλύτερα οφέλη σας και γίνετε το γνήσιο εμπορικό σήμα που προσελκύει φυσικά την προσοχή.























Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *